niedziela, 21 lipca 2013

Niedzielnie- sesja mojej siostry:)

Dzis przygotowalam dla Was malutka niespodzianke:) Na zdjeciach mozecie zobaczyc moja siostre  (wiem, wiem zero podobienstwa pod kazdym wzgledem, ale bardzo sie kochamy:D) Stylizacja jest zwyczajna i bardzo prosta, ale moim zdaniem rowniez kobieca. Amerykanki czesto biegaja wlasnie w takich stylizacjach po miescie:).  Zwiewny material sprawdza sie w 100% podczas upalow,  dlatego warto zaopatrzyc sie w taki ciuszek. Zaraz smigamy na plaze (u nas dopiero jest godz. 15.33) takze dzien dopiero zaczynamy:D A potem wieczorwm planaujemy wyskoczyc na chinczyka<3  (wspaniale przyprawione i aromatyczne dania z nutka pikantnosci i slodyczy mmm cos wspanialego!). Niestety bardzo latwo tutaj przytyc, dlatego zaopatrzylam sie juz w stroj do biegania:) Pozdrawiam Was ciepkutko:**** P.S Przepraszam za problemy na blogu. Mam w planach napisac cos o cellulicie i tak jak mnie prosila jedna uzytkowniczka cos o pielegnacji wlosow oraz twarzy:)


fot. by me:)




















 0to ja w mojej nowej sukience za 16 $ :) dzis nie mialam nastroju do sesji :(  ale ta sukienke pokaze Wam jeszcze w postach:)


Buziaki dla Was ode mnie i od Angeli:*

sandaly-rule 21
spodniczka maxi-macy's %
bialy t-shirt-h&m
okulary-nn
naszyjnik- h&m %

8 komentarzy:

  1. coś o włosach fajnie, masz je strasznie dlugie cos robisz w tym kierunku?:D zaczyna sie tu cos dziac. pozdrawiam dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. moje wlosy rosna baaaardzo wolno:D dlatego od fryzjerow trzymam sie z daleka;) ale jak juz musze to swoje wlosy powierzam jednej fryzjerce od 3lat (ktora przycina mi tak jak lubie nie wiecej niz 1cm:D)

      Usuń
  2. a mozesz zdradzić gdzie znajduje sie jej salon fryzjerski i jaka ma nazwe?. mysle ze darmowa reklama przy ladnych wlosach tylko jej pomoze, moze ktos z okolicy skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyna jest po kursie fryzjerskim i przyjmuje wszystkich w swoim domu:) obecnie mieszka w rzeszowie (nie chce zdradzac jej nazwiska, bo nie wiem czy moge) :( ale jest mloda osoba, ktora rowniez ma dlugie wlosy wiec doskonale mnie rozumie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. tak tak wiadomo ze nie mozna na forum publicznym oglaszac w szem i wobec nazwisk :). ale mysle ze jak bedziesz sie z nia kontaktowac to mozesz zapytac czy mozesz zawrzeć w blogu jej numer. przynajmniej dla mnie to bedzie pomocne, poniewaz od polowy sierpnia znow bede w RZ i chetnie skorzystalabym. natrafiam na fryzjerki ale i fryzjerów ktorzy nie rozumieja moich 3 cm. milej pracy kochana :)

    OdpowiedzUsuń