niedziela, 21 lipca 2013

Niedzielnie- sesja mojej siostry:)

Dzis przygotowalam dla Was malutka niespodzianke:) Na zdjeciach mozecie zobaczyc moja siostre  (wiem, wiem zero podobienstwa pod kazdym wzgledem, ale bardzo sie kochamy:D) Stylizacja jest zwyczajna i bardzo prosta, ale moim zdaniem rowniez kobieca. Amerykanki czesto biegaja wlasnie w takich stylizacjach po miescie:).  Zwiewny material sprawdza sie w 100% podczas upalow,  dlatego warto zaopatrzyc sie w taki ciuszek. Zaraz smigamy na plaze (u nas dopiero jest godz. 15.33) takze dzien dopiero zaczynamy:D A potem wieczorwm planaujemy wyskoczyc na chinczyka<3  (wspaniale przyprawione i aromatyczne dania z nutka pikantnosci i slodyczy mmm cos wspanialego!). Niestety bardzo latwo tutaj przytyc, dlatego zaopatrzylam sie juz w stroj do biegania:) Pozdrawiam Was ciepkutko:**** P.S Przepraszam za problemy na blogu. Mam w planach napisac cos o cellulicie i tak jak mnie prosila jedna uzytkowniczka cos o pielegnacji wlosow oraz twarzy:)


fot. by me:)




















 0to ja w mojej nowej sukience za 16 $ :) dzis nie mialam nastroju do sesji :(  ale ta sukienke pokaze Wam jeszcze w postach:)


Buziaki dla Was ode mnie i od Angeli:*

sandaly-rule 21
spodniczka maxi-macy's %
bialy t-shirt-h&m
okulary-nn
naszyjnik- h&m %